سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجرت

برای شما هایی که میخواهید از ایران بروید...

 

اخذ ویزای توریستی کشور آمریکا(وکیل مهاجرت در خصوص اخذ ویزای توریستی)

 شما میتوانید  این نوع ویزا رابرای کشور آمریکا دریافت کنید اما در حال حاضر اخذ این نوع ویزا دارای شرایط خاصی شده است که قابل بررسی می باشد برای اخذ ویزای توریستی  آمریکا شخص باید از کشور آمریکا دعوت نامه داشته باشد که در صورت داشتن دعوت نامه می تواند برای اخذ ویزای توریستی اقدام نماید .

برای اخذ ویزای توریستی کشورآمریکا شما  نیاز به ارائه دعوتنامه دارید. به یاد داشته باشید،این ویزای آمریکا واخذ آن قطعی نیست و گاه اخذ ویزا خیلی راحت میباشد وگاها به راحتی این نوع ویزا را رد میکنند.به یاد داشته باشید ویزای توریستی آمریکا را خیلی بهتر است که به وکیل رسمی یا حقوقدان آماده  ارائه نمایند ولیکن با وجود وکیل تنها شانس شما بالا می رود.حضور وکیل مهاجرت یا وکیل رسمی دادگستری نیز شانس ویزا را صد در صد نمی کند.اخیرا یک سری افراد سود جو و کلاهبردار به مردم وعده ویزای توریستی می دهند.حال آنکه اساسا این ها هیچ اطلاعات حقوقی ندارند.اکثرا یا تحصیل کرده نیستند یا اینکه در رشته های متفرقه درس خوانده اند وهیچ اطلاعاتی در امور حقوقی ندارند.خاطر نشان می کنیم که قبل از هر اقدامی تحقیق کنید و بدانید وکالت امری است علمی و اساسا وکیل نباید ادعای ویزای قطعی آمریکا کند واین امر در سایت اکثر سفارات دنیا نیز طرح شده است.ارائه صحیح مدارک و داشتن وکیل مناسب خیلی موثر است اما هیچ وکیل صادقی ادعای ویزای قطعی نمیکند.زیرا ویزا در دست وکیل نیست و این سفارت است که تصمیم می گیرد.به همین دلیل در قانون اکثر کشورها وکیل به نتیجه نیست.در قانون مدنی ایران هم ذکر شده است که تعهد وکیل به وسیله است و وکیل دادگستری تنها باید ثابت کند که کارش را درست انجام داده است و اگر حکم دادگاه یا نتیجه امر حقوقی مطلوب موکل نباشد،وکیل مسئول نیست مگر در انجام تعهدات قصور کرده باشد.



[ جمعه 94/2/18 ] [ 5:59 عصر ] [ jastinwatson ]

نظر

 

تحصیل در بهترین دانشگاه های آمریکا

تحصیل در بهترین دانشگاه های آمریکا بدون مدرک زبان یا پیش نیاز دیگر(اخذ پذیرش تحصیلی در امریکا،اقامت تحصیلی در آمریکا ،اعزام دانشجو به آمریکا ، ویزای تحصیلی آمریکا ،وکیل برای ویزای تحصیلی آمریکا)

یکی از بهترین دانشگاه های کشور آمریکا دانشگاه تجارت HULT BUSINESS SCHOOL میباشد.

رویکرد پیشروانه دانشگاه هالت در ارائه آموزش تجاری کاربردی و مفید، رشته های مقطع کارشناسی را در این دانشگاه برای دانشجویانی که به دنبال رشد در محیط تجارت بین الملل هستند، جذاب کرده است.

اقتصاد جهانی امروز بیشتر به سود کسانی است که می توانند از مرزها عبور کنند و فرهنگ های گوناگون را درک کنند و در زمینه ای بین المللی فعالیت کنند. دانشگاه هالت تجربه ای بی رقیب و صمیمانه ارائه می کند و با همکاری اتباع 140 کشور دنیا که در مجموع به 105 زبان سخن می گویند، از کارشناسان آشنا با بازارهای آمریکایی، اروپایی و کشورهای در حال توسعه بهره می گیرد. دانشجویان دانشگاه هالت در حالی از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند که می توانند در محیط بین المللی کامیاب شوند و به سرعت با محیط های گوناگون بین المللی هماهنگ شوند.

دانشگاه برنامه ای دارد با عنوان “پویایی جهانی”، که در قالب آن، شما می توانید در یکی از شعبه های این دانشگاه در یکی از کشورهای جهان ثبت نام کنید و سپس، سه ماه در دو شعبه دیگر این دانشگاه درس بخوانید. برای نمونه، شما می توانید در شعبه دانشگاه هالت در بوستون ثبت نام کنید، و سپس از شعبه آن در لندن یا سائو پائولو، به شعبه آن در شانگهای سفر کنید. شما همچنین می توانید نخست به شعبه سان فرانسیسکو منتقل شوید و از آنجا به دوبی یا نیویورک بروید. شما می توانید بدون واسطه، پر رونق ترین اقتصادهای جهان را بررسی کنید و از نزدیک، رویه های مختلف بین المللی را مشاهده کنید.

از لحظه ای که شما در دانشگاه هالت پذیرش بگیرید تا پایان فارغ التحصیلی، کارکنان این دانشگاه ها در هر قدم همراه شما خواهند بود. گروهی متعهد و با تجربه از افراد حرفه ای در بخش های مختلفی همچون استخدام، پذیرش، مهاجرت، خدمات دانشجویی، و خدمات اشتغال تلاش می کنند که تجربه شما در دانشگاه هالت، بدون نگرانی و دغدغه باشد.

دانشگاه هالت همچنان به رشد شتابان خود در رتبه بندی دانشگاه های تجارت در جهان ادامه می دهد و هم اکنون، در زمره یک درصد نخست در میان دانشگاه های تجارت جهان است. در رتبه بندی دانشگاه اکونومیست، دانشگاه هالت در آمریکا رتبه 21 و در سراسر جهان رتبه 31 را در اختیار دارد. این دانشگاه در رتبه بندی روزنامه فایننشال تایمز، رتبه 57 جهانی را در اختیار دارد. این دانشگاه در رتبه بندی روزنامه فایننشال تایمز در زمینه تجارت بین الملل، تجربه بین المللی، پویایی بین المللی، دانشگاه های بین المللی و هیئت علمی بین المللی، جزو 10 دانشگاه نخست دنیا به شمار می آید.

رشته های کارشناسی ارشد و دکترا که به سبک آمریکایی ارائه می شوند، همواره از بالاترین استاندارد در زمینه آموزش تجاری به شمار می آمده اند. دانشگاه هالت در اتحادیه دانشگاه های نیوانگلند عضویت دارد و معنای این مسئله این است که اگر شما در هر یک از شعبه های این دانشگاه تحصیل کنید، مدرک شما یک مدرک آمریکایی به شمار می آید.

با توجه به تنوع دانشجویان حاضر در دانشگاه هالت، شما با تحصیل در این دانشگاه می توانید شبکه ارتباطات بین المللی خود را توسعه دهید. شما پس از فارغ التحصیلی به شبکه فارغ التحصیلان هالت با بیش از 9 هزار عضو متصول می شوید. تنوع بی رقیب هالت نه تنها دوستی های بلند مدت و ارتباطات جهانی ایجاد می کند، تجربه ای دست اول برای از کار و فعالیت در محیط های بین المللی ارائه می کند.

بر خلاف دیگر دانشگاه های تجاری که مبتنی بر پژوهش هستند، بیشتر اعضای هیئت علمی دانشگاه هالت تمرکز خود را بر مسائل عملی گذاشته اند. برخی از این اعضا، در شرکت هایی همچون شرکت مشاوره بازرگانی مککینزی، شرکت کوکا-کولا، بانک کردیت-سوییس کار کرده اند و برخی از اعضای دیگر، خود کارآفرین بوده و اختراعاتی به ثبت رسانده اند. اساتید دانشگاه هالت، هم در کشورهای توسعه یافته کار کرده اند و هم در کشورهای در حال توسعه حضور داشته اند که این مسئله، دیدگاه منحصر به فرد درباره تجارت جهانی به شما ارائه می کند.

دانشگاه هالت، در زمینه های گوناگون آموزش بازرگانی پیشتاز است: بازارهای نوظهور، بازاریابی دیجیتال، کارآفرینی اجتماعی و زمینه های دیگر. شما همزمان با تحصیل در رشته های دیگر، این فرصت را دارید که در رشته مدیرت پروژه ادامه تحصیل دهید. دانشگاه هالت همچنین بزرگترین رقابت دانشجویی جهان را در زمینه آموزش تجارت ارائه می کند. به تازگی، بیل کلینتون، رئیس جمهور پیشین آمریکا، رقابت دانشگاه هالت را یکی از بهترین ایده ها برای تحول در جهان نامیده است.



[ جمعه 94/2/18 ] [ 5:58 عصر ] [ jastinwatson ]

نظر

 

کالج های آمادگی ورود به دانشگاه در آمریکا

کالج های آمادگی ورود به دانشگاه در آمریکا) تحصیل در آمریکا ، ویزای تحصیلی  در آمریکا ، چگونگی اخذ ویزا در آمریکا، اعزام دانشجو به آمریکا  )

خیلی از عزیزان مایلند بدانند که آیا امکان تحصیل در کالج های تحت نظر دانشگاه در آمریکا میباشد یا خیر؟ در صورت امکان تحصیل در این کالج ها آیا مدرک آیلتس تا تافل لازم است؟در صورت مناسب بودن این دوره ها درآمریکا شانس ویزا چقدر میباشد و هزینه های تحصیل در این دوره ها در  امریکا چقدر میباشد؟

دوره آمادگی برای دانشگاه که از سوی دانشگاه کینگز پسویز Kings Pathways برگزار می شود، برای کسانی مناسب است که قصد دارند مهارت خود را در زبان انگلیسی و دیگر مهارت های تحصیلی افزایش دهند تا بتوانند تحصیلات دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد  را در کشور آمریکا آغاز کنند.

مکان برگزاری این دوره ها در آمریکا، دو شهر بوستون در ایالت ماساچوست و شهر لس آنجلس در دانشگاه لس آنجلس است.

هزینه تحصیل در این دوره، به حدود 6 هزار تا 7 هزار دلار در هر ترم می رسد و ترم های آن در ماه های ژانویه، آوریل، ژوئن و سپتامبر آغاز می شود. هر دوره ممکن است شامل یک، دو یا سه ترم آموزشی باشد.

در هر هفته، 30 تا 37 درس آموزش داده می شود که 25 تا 28 ساعت طول می کشد. افزون بر این ممکن است 12 تا 15 ساعت آموزش خصوصی نیز در هر هفته ارائه شود.

حداکثر دانشجویان حاضر در هر کلاس، 15 نفر هستند و حداقل سن لازم برای ورود به این دوره ها، 16 سال است. برای ثبت نام در دوره های یک ترمه، متقاضی باید نمره تافل اینترنتی 60، برای دوره های دو ترمه باید نمره تافل اینترنتی 50 و برای دوره های سه ترمه باید نمره تافل اینترنتی 35 داشته باشد.

اگر نمره تافل اینترنتی متقاضی کمتر از 35 باشد، می تواند پیش از شرکت در دوره آمادگی برای دانشگاه،  در دوره فشرده آموزش زبان شرکت کند.

در پایان دوره آمادگی دانشگاه در دانشگاه کینگز پسویز، دانشجو می تواند تحصیلات خود را در یکی از دانشگاه های طرف قرارداد دانشگاه کینگز پسویز در آمریکا ادامه دهد. دانشگاه مونتانا، دانشگاه ایالتی واشینگتن، دانشگاه ایالتی نیویورک و دانشگاه وسترن میشیگان، از جمله دانشگاه های طرف قرارداد با دانشگاه کینگز پسویز هستند.

 



[ جمعه 94/2/18 ] [ 5:58 عصر ] [ jastinwatson ]

نظر

 

تابعیت کشور آمریکا

تابعیت کودکی که به تازگی متولد شده است، یا براساس تابعیت والدین و یا براساس محل تولد تعیین می شود که اولی با نام “سیستم اعطای تابعیت از طریق خون” و دومی با نام “سیستم اعطای تابعیت از طریق خاک” شناخته می شود.

به عنوان مثال در کشور ایران تابعیت از طریق خون و صرفا از پدر به فرزند منتقل می شود. در هر کشوری که مانند ایران تابع سیستم اعطای تابعیت از طریق خون باشد تولد نوزاد در خاک آن کشور از پدر و مادری که تابعیت آن کشور را ندارند (و مثلا به عنوان توریست وارد آن کشور شده اند) برای نوزاد حقی را ایجاد نکرده و موجب اعطای تابعیت نمی شود.

از جمله دیگر کشورهایی که سیستم خون را مبنای اعطای تابعیت قرار داده اند می توان به انگلیس اشاره کرد.

عمده کشورهای جهان “سیستم اعطای تابعیت از طریق خون” را اجرا می کنند ولی هنوز هستند کشور هایی که محل تولد را نیز مبنای تعیین تابعیت می دانند.

مثال عمده این قبیل کشورها آمریکا است. در واقع اگر کودکی در خاک آمریکا و یا در هر مکان دیگری که تحت پرچم آمریکا است (از جمله کشتی های آمریکایی و سفارت های آمریکا) متولد شود آمریکایی محسوب می شود حتی اگر پدر و مادری غیر آمریکایی داشته باشد. البته کسب تابعیت آمریکا توسط این نوزاد به هیچ عنوان به معنی اعطای تابعیت به پدر و مادر او نمی باشد و کسب تابعیت و حتی اقامت آمریکا توسط والدین چنین نوزادی ممکن است تا سال ها طول بکشد.

باید دانست که اعطای تابعیت با صدور اجازه اقامت به کلی متفاوت است. تابعیت رابطه ای است حقوقی، سیاسی و معنوی بین یک فرد و یک کشور که حتی به حضور فرد در خاک آن کشور متوقف نبوده و رابطه ای عمیق و دوجانبه را شکل می دهد.

تعیین خاک به عنوان تعیین کننده تابعیت نافی انتقال تابعیت از طریق خون نیست و در واقع نوزادی که در آمریکا و از پدر و مادری غیر آمریکایی به دنیا می آید و نوزادی که در خارج آمریکا ولی از پدر و مادری آمریکایی به دنیا می آید هر دو آمریکایی محسوب می شوند.

البته وجود همزمان دو معیار متفاوت برای اعظای تابعیت (یعنی خاک و خون) می تواند باعث بروز پاره ای دردسر های حقوقی نیز بشود و شاید بر همین اساس است که این روز ها برخی از قانونگذاران آمریکایی به این فکر افتاده اند که با حذف قانون اعطای تابعیت از طریق خاک مشکلات ناشی از آن را نیز حذف کنند.

اگر همچنان سوالی در خصوص موضوع مطرح شده در این نوشتار برای شما باقی مانده است می توانید ضمن تماس با مشاورین حقوقی و وکلای مؤسسه حقوقی برگزیدگان ملک پور آن را مطرح کرده و اطلاعات بیشتری را در این خصوص دریافت کنید.



[ جمعه 94/2/18 ] [ 5:58 عصر ] [ jastinwatson ]

نظر

 

تحصیل در کانادا

اعزام دانشجو به کانادا، تحصیل در کانادا، وکیل مهاجرت به کانادا، مهاجرت کانادا

  سالانه بسیاری از هموطنان گرامی برای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل اقدام میکنند ، والی قبل از هر آقامی بهتر است ، نکاتی را در مورد کشور کانادا بدانید. تحصیل در کانادا را برای متقاضیان به دلایل ذیل جذاب است:

تحصیل در کشور کانادا با داشتن استانداردهای مناسب راه را برای فارغ التحصلان برای کاریابی و ورود به بهترین دانشگاه های کشور امریکا باز میکند.  کانادا لقب اروپای آمریکا را دارد  زیرا کشوری زیبا با امکانات آمریکا ست لیکن امنیت اروپا را دارد.

فارغ التحصلان در دانشگاه های کانادا مدارکی بین المللی را اخذ میکنند و از لحاظ اعتبار بسیار ارزشمند میباشند.و سطح دانشگاه های امریکا و انگلستان دارا میباشد.

از لحاظ کیفیت زندگی و تحصیل کشور کانادا ، یکی از  بالاترین سطوح بین المللی را دارد.، هزینه تحصیل و زندگی در کشور کانادا نسبت به کشور انگلستان و امریکا کمی پایینتر است.و سالانه به حدود 10 تا 12 هزار دلار  می رسد. منتها تحصیلات در مقطع کارشناسی ارشد در کشور کانادا 2 سال به طول می انجامد در صورتی که در کشور انگستان تحصیلات در مقطع کارشناسی ارشد 1 سال میباشد. بخاطر همین موضوع تحصیل  در مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان کمتر از کانادا میباشد.

با توجه به این که در کشور کانادا از تمامی دنیا مهاجر وجود دارد وبا نژاد های مختلف در کنار هم زندگی میکنند، براحتی میتوان با  فرهنگ های مختلف آشنا شد.در واقع، راهنمای دانشجویان بین المللی می تواند به شما کمک کند که با گروه ها و سازمان های قومی گوناگون در ارتباط باشید.

اگر چه شما ممکن است با فرهنگ دوستانه و باز کانادا آشنایی داشته باشید، والی ممکن است این نکته را ندانید که سازمان ملل کشور کانادارا به عنوان بهترین کشور برای زندگی معرفی کرده است. یک دانشجو در کشور کانادا از تمامی حق و حقوقی که شهروندان دارند برخوردار میشود.

آموزش در کشور کانادا به دو زبان میباشد. بخشی ضروری از آموزش عالی در کانادا را یادگیری زبان انگلیسی و فرانسوی تشکیل میدهد.بخاطره همین موضوع شما می توانید تسلط خود را به هر یک از این زبان ها ارتقا بخشید.

تازه ترین فناوری ها و امکانات مدرن در دانشگاه های کشور کانادا میباشد . امکانات ورزشی که در دانشگاه های کشور کانادا وجود دارد ، در سطح استانداردهای المپیک میباشد.و دانشجویان میتوانند در محیط دانشگاه از سالن های کنسرت و هنری بهرمند شوند.

با توجه به این که یکی از بخش های کلیدی تحصیلات عالی پژوهش میباشد،دانشجویان از فرصتی مطلوب برخوردار خواهند شد که  از این محیط پژوهشی بیشترین بهره برداری را داشته باشید. درکشورکانادا،به این دلیل  دولت و بخش خصوصی از پژوهش حمایت می کنند که زمینه هایی را همچون ارتباطات، دارو، کشاورزی، فناوری کامپیوتر و محیط زیست را در بر می گیرد.

دانشجویانی که در کشور کانادا تحصیل میکنند علاوه بر دستیابی به دانش و مهارت در زمینه های تحلیلی و ارتباطی، از توانایی هایی همچون فن بیان، ارتقاء خلاقیت، و افزایش اعتماد به نفس برخوردار می شوید. برای کارهای پژوهشی اساتید دانشگاه همواره به شما کمک میکنند.

فارغ التحصلان میتوانند با ارایه مدارک تحصیلی و سوابق کاری برای اخذ اقامت دائم اقدام کنند.

سالانه آمارهایی گوناگون درباره رتبه بندی علمی دانشگاه ها در کانادا منتشر می شود. از جمله معتبرترین رتبه بندی ها، در نشریه مکلین و با عنوان Maclean’s University Rankings است. هدف از این رتبه بندی ها، اطلاع رسانی به متقاضیان ادامه تحصیل است و معیار این رتبه بندی ها، عواملی است همچون ویژگی های دانش آموختگان، کلاس ها، دانشکده ها، مسائل مالی، کتابخانه و شهرت دانشگاه.

بر پایه رتبه بندی مؤسسه مکلین، در زمینه دانشگاه های جامع که در همه مقاطع دانشجو می پذیرند، دانشگاه دالهوس رتبه نخست را دارد و پس از آن، دانشگاه ویکتوریا، دانشگاه واترلو، و دانشگاه نیو برانزویک، رتبه های بعدی را دارند.

در دانشگاه های پزشکی، داشنگاه مکگیل رتبه نخست را دارد و دانشگاه بریتیش کلمبیا و دانشگاه تورونتو، رتبه های بعدی را در اختیار دارند.



[ جمعه 94/2/18 ] [ 5:57 عصر ] [ jastinwatson ]

نظر

<< مطالب جدیدتر :: مطالب قدیمی‌تر >>

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه