سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجرت

برای شما هایی که میخواهید از ایران بروید...

 

ویزای تحصیلی آمریکا

یکی از راه های مهاجرت به آمریکا از طریق ادامه تحصیل است. اقدام به تحصیل برای همه مقاطع امکان پذیر است (فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس، دکتری) همچنین در تمامی رشته  ها مانند پزشکی نیز میتوانید پذیرش صورت بگیرید.

برای تامین هزینه های تحصیلی میتوان کمک هزینه های تحصیلی دریافت کردالبته بعد از پذیرش باید درخواست کمک هزینه داد یعنی باید حداقل هزینه یک ترم را جهت ثبت نام داشته باشیم.

برای ادامه تحصیل در مقطع لیسانس نیاز به مدرک پیش دانشگاهی نیست وبا مدرک دیپلم هم میتوان برای پذیرش اقدام نمود.برای مدرک زبان باید گفت که بسته به دانشگاه آیلس یا تافل نیاز است.البته لازم به ذکر است که  میتوان بدون مدرک زبان هم برای پذیرش در برخی دانشگاه ها اقدام کرد.

هزینه های مقاطع مختلف و دانشگاه هامتفاوت است.حدود هزینه ها برای مقطع لیسانس از ده تا هجده هزار دلار،برای مقطع لیسانس به بالا هجده تا بیست وپنج هزاردلار متغیر است.(توجه فرمایید که این هزینه به دلیل متفاوت بودن دانشگاه ها میباشد)

گرفتن پذیرش تحصیلی در آمریکا به طور کلی 2 مرحله ایست:

1 مرحله به رسمیت شناختن مدرک

 2- گرفتن پذیرش از دانشگاه

برای دریافت پذیرش از دانشگاه های آمریکا میتوان با تمامی مدارک صادر شده از دانشگاه های ایران (علمی کاربردی،پیام نور،غیر انتفاعی وآزاد و سراسری) اقدام نمود.

برای رشته های پزشکی،مامایی،پرستاری نیز پذیرش تحصیلی صورت میگیرد ولی در ابتدا باید امتحانات معادل سازی صورت بگیرد تا مدرک اخذ شده مورد تایید دانشگاه باشد تا بتوان برای ادامه تحصیل اقدام به پذیرش نمود .

اگر شخصی که برای پذیرش اقدام مینماید دارای همراه باشد (همراه شامل همسر وفرزندان زیر هجده سال است) میتوان برای آنان نیز ویزای همراه دریافت کرد واگر شخص بعد از پذیرش یا در حین تحصیل ازدواج کند و مدتی بیشتر از شش ماه از تحصیلش باقی مانده باشد باز هم میتواند درخواست ویزای همراه نماید.

برای دوره های زبان در کشور آمریکا  هم میتوان اقدام به پذیرش  کرد

برای تحصیل در مقاطع دبستان و راهنمایی و دبیرستان میتوان اقدام  کرد و در این موارد بایدشخص دارای  پشتوانه قوی مالی باشد و یا  یک نفر از خویشاوندان در آمریکا شخص را از نظر مالی ساپورت نماید .

لازم به ذکر است که شخص باید دارای مدرک زبان انگلیسی IELTS  با نمره شش باشد .



[ جمعه 94/2/18 ] [ 6:3 عصر ] [ jastinwatson ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه