سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجرت

برای شما هایی که میخواهید از ایران بروید...

 

ویزای نامزدی آمریکا

یک فرد سیتیزن آمریکا می تواند برای نامزد خود که در خارج از آمریکا زندگی‌ می‌کند اقدام تقاضای ویزای نامزدی که ک1 ویزا نام دارد، کند.

شرایط ویزای نامزدی:

شخصی‌ که در آمریکا است، باید سیتیزن آمریکا باشد.باید با نامزد خود آشنایی داشته باشد و با یکدیگر عکس داشته باشند.باید تصمیم جدی برای ازدواج داشته باشند.هر دو مجرد باشند.ویزای ک1 به شما اجازه میدهد که نامزد خود را به آمریکا وارد کنید. این ویزا به مدت 90 روز می‌باشد و قبل از 90 روز این دو باید با یکدیگر ازدواج کنند. اگر به هر دلیلی‌ این دو تصمیم به ازدواج نگیرند، شخصی‌ که 90 روز ویزا داشته است باید از آمریکا خارج شود.مراحل پرونده گرین کارت بعد از ازدواج شروع میشود و شخص میتواند تا زمان گرفتن گرین کارت خود در آمریکا بماند.شما آزاد هستید که بار دیگر برای ویزای نامزدی اقدام کنید.در خصوص حقوق شما بعد از طلاق در آمریکا برابر قوانین مدنی ایران اگر شوهر شما تابعیت ایرانی نداشته باشد و عقد در آمریکا منعقد شده باشد به نظردر خصوص روابط مالی مانند مهر و طلاق به استناد ماده 963 و 969 قانون مدنی ایران قوانین آمریکا و دولت متبوع شوهر حکم فرماست .

ماده 963 قانون مدنی :اگر زوجین تبعه یک دولت نباشند روابط شخصی و مالی بین آنها تابع قوانین دولت متبوع شوهر خواهد بود . ماده 969 – اسناد از حیث طرز تنظیم تابع قانون محل تنظیم خود می باشند و همچنین برای ثبت ازدواج و تشریفات آن جهت اخذ گرین کارت نیازمند رعایت قواعد و اصول ازدواج برابر قوانین آمریکا ست.هرچند در حقوق بین الملل خصوصی طرفین می توانند با آزادی اراده از قانون کشور دیگری جهت ازدواج تبعیت نمایند.ماده 1001 – مامورین کنسولی ایران در خارجه باید نسبت به ایرانیان مقیم حوزه ماموریت خودوظایفی راکه به موجب قوانین و نظامات جاریه به عهده دوایر سجل احوال مقرر است انجام دهند. .اگر با گرین کارت موقت و یا دائم وارد امریکا شوید و با همسرتان زندگی کنید در مدت 3 سال می توانید سیتیزن شوید ولی اگر با هم زندگی نکنید حتی اگر رسما زن و شوهر باشید باید 5 سال صبر کنید و بعد سیتیزن شوید.

بنابراین اگر گرین کارت موقت دارید حتما باید 2 سال با او زندگی کنید.



[ جمعه 94/2/18 ] [ 6:1 عصر ] [ jastinwatson ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه